Noutăți-Newsletter (pt. furnizori)

> Zona turistică Snagov (fosta stațiune de interes național – actuală stațiune turistică de interes local! Și fără nicio strategie curentăare specificul destinațiilor turistice apropiate metropolelor: 
1) persoanele fizice se duc pentru:
    1a) o suita de atracții – activități și mănâncă (la 2-5 stele)
    1b) ceva petreceri private (deci seara – noaptea);
2) persoanele juridice (segmentul business) derulează evenimente la 35 km – pentru că dorește ceva diferit de mediu urban

*** Se omite segmentul Persoanelor Fizice (pt. turism de 1 zi – care ar putea reveni cu mesajul   “Snagov – destinația ta de weekend!“). Segment care de la 20.000 turiști/zi în 1933 a crescut la capacitatea de 34.000 în 1982 și coborât la sub 200/zi în 2018). Cum (vă) justificați venituri ratate de milioane de euro/sezon? * Merită rolul curent de “dormitor de lux”?

În orice destinație turistică, furnizorii au întâlniri periodice în care stabilesc obiective, nevoi, organizare, set de acțiuni comune (obiective, reguli, identitate, evenimente principale + oferte + pachete comune, > promovare,  parteneriate, poziția în raport cu autoritățile și diferite asociații,  etc.).

* Din păcate, prea multi furnizori HoReCa continua sa creada că e mai bine – singur – în domeniul turismului (mai ales când ești într-o destinație turistică, cu specific sezonier, există mai multe segmente și a crescut și un renume negativ?)

Fundatia Snagov (si Snagov Tur SRL – www.snagov.ro) continua eforturile de prezentare / promovare: Oferta Turistica a Zonei Snagov

Noutăți:
1) explorați Magazinul online cu Oferta Turistică a Zonei Snagov de la www.Snagov.ro/SHOP+rezervări
Am dori să completăm secțiunea cu oferta HoReCa
2) dorim să completăm un set de Pachete Turistice (aferent ieșirilor de o zi > “Snagovul – Destinația ta de Weekend!” >> Simplu / Standard / Memorabil). În care am putea include 3 bugete, care sa fie oferite doar pentru grupuri de minim 10, la ora fixa, de mai multe locații HoReCa din zona Snagov. Noi propunem bugetele:
           Simplu > 24 lei/porție
           Standard > 35 lei/porție
           Memorabil > 70 lei/porție
      * Scop: am putea promova cu toții Ofertele Turistice a Zonei Snagov și avea grupuri care ajung la HoReCa pentru un bufet (min 10p) stabilit la ore fixe (12:00 / 13:00 etc.). 
Costurile de promovare ar fi comune. Siguranta turistilor (ca au ce sa faca si gasesc “de toate” pt. toate bugetele – de asemenea.

> Re: TripAdvisor (unde am postat câteva prime atracții din zonă – și se mai pot adăuga)
> o suită de pagini din Wikipedia, legată de Snagov și obiective de interes cultural – natural – turistic
> o hartă turistică a zonei (măcar digitală) / am mai făcut una în 2005 cu tiraj de 5.000 buc din care am distribuit cu circa 3500 în 12 ani)
> avem Centrul de Informare Turistica => avem ceva pliante – fluturași de prezentare a unor locații HoReCa. Doriți să le adaugăm și pe ale dvs.?
> Evenimente (prezentate in Facebook – Fundatia Snagov)