CSR – Corporate Social Responsibility
(dupa 10 ani si peste 50 de experiente relevante, gasim solutii pentru ambele cazuri/nevoi: a) situatiile reale b) nevoi prioritare de PR. Trebuie doar sa fim onesti si realisti. Si doar asa se poate optimiza o plus valoare care sa fie benefica si in Zona Snagov)

FILM de prezentare [7:00min]: http://youtu.be/W1lA-YwUPt8 (la minutul 5:35).

Activitatile implicite (inca apreciate pt. initiativel cu “volume” = multi participanti, nerecurente, de o zi, usor organizabile si mediatizabile) sunt IGIENIZARILE (deci adunarea de deseuri din marginile padurilor, din ariile naturale protejate, de la malul lacului din zonele publice). Si in 10 ani Fundatia Snagov a avut peste 20 de actiuni relevante (cu max circa 800 participanti – dar cel mai bine gestionabile sunt cele cu sub-grupuri de circa 8-12 voluntari alocati pe zone – harti cu poze initiale / finale si numaratoare de saci).
 
In zona Snagov, Snagov Tur impreuna cu Fundatia Snagov deruleaza si va propun o serie de proiecte de protectie si conservare a patrimoniului cultural si natural precum:
1) ECOLOGIZARI (eliminarea unor specii / ajutarea – replantarea – inmultirea altora / impastiere de spori de ciuperci si in alte zone / ajustari ale unor mici zone din unele habitate etc.). Cu prezentare + instruire – demo initiale si de regula cu insotitor de la noi. Cu poze (initiale – ulterioare si chiar alte evidente facute de noi). Si de regula cu follow-up (facut cel putin de noi cu poze ulterioare). Deci cu rezultate – impact consistent (si care chiar conteaza!);
2) plantari, identificari si protejari de arbori seculari;
3) actiuni legate de prevenire, informare-constientizare, (ex: distribuire materiale “din poarta in poarta” + ceva discutii unde se poate la cele 1400+ vile (de regula riverane lacului si din marginile padurilor) si  diferenta (ca nivel secundar de prioritate) cele circa 4000 locuinte din zona (in jurul lacului exista circa 18.000 locuitori). Caci punerea in curte (cutie postala) de “hartii” > nu da rezultate …
4) refacerea unor habitate, cresterea si (re)plantarea unor specii rare si protejate etc. (necesita un overhead administrativ – insa ce rezulta – sigur este de preluat la stirile la nivel national, chiar TV – detalii la cerere);
 

Avem circa 20 proiecte speciale (inclusiv recurente, pe mai multi ani) ce necesita si sponsorizari de zeci de mii de euro pe 3-5 ani (si zeci de voluntari care sa vina periodic in zona).

Abordarile sunt mereu (doar) Project based (ca organizare / dialog) [deci bugete / gantt / KPI – evaluari initiale – pe parcurs – ulterioare – si mult mai tarziu, preferabil multi-media). Adica ori le facem cum trebuie ori nu le facem.

Liste a proiectelor realizate / propuse / idei > la care si dvs. va puteti implica / contribui – sunt prezentata in paginile: {links}
 

Decidem asupra Proiectelor cu care putem avansa (le derulam doar) in masura in care avem combinatiile necesare de voluntari / sponsorizari.

* ToDo:
1) Fotografii de la actiuni derulate (de completat + extras din actiunile derulate si cele 67.000 poze din Arhiva Fundatiei Snagov din ultimii 10 ani)… Prioritar: enumerarea top 50 de Corporatii / Organizatii.
2) de (re) completat Comentarii la aceasta pagina (si alte testiomoniale din site-ul anterior).