PORTOFOLIU (selecție per Categorii) – dintre cei care au experimentat Oferta Turistică a Zonei Snagov > oferită prin asocierea ( partenerii) Fundatiei Snagov. Mulțumim tuturor (6500+ like-uri) – pentru încrederea acordată!
Segmente (categorii) principale de clienți :
CORPORATE > grupuri

Evenimente diverse. Sătui de birou. Dornici și de ceva mișcare. Și fapte bune. Grăbiți. Încearcă comportamente – noi.
FAMILY > weekend

De regulă vin cu copii. Pentru mișcare în natură și să vadă ce nu mai pot face în oraș: activitățile (atelierele) și momentele educative (mai ales legate de natură.
FRIENDs > weekend

Grupuri de 2 – 8 tineri – dorinici să combine: biciclete/caiace, să vadă lacul – pădurea.
ȘCOLI (grupuri: 4-18 ani)

Grupuri organizate: grădinițe – școli – licee. Pentru cele 20+ activități și atracții cu rol educativ (bazate pe înteracțiune cu natura – kinestezice).
ȘCOLI educație de la 4 la 18 ani / pentru Excursii de 1 zi / suite de activități / Caravana Biodiversității – care vine la școala ta pentru 2-7 zile sau alte ateliere):
* Școlile din nordul Ilfovului (cu participări repetate): Snagov (Snagov sat: Pri-Sec-Lic, Ghermănești: Pri-Sec) / Gruiu (Gruiu: Pri-Sec, Lipia: Pri-Sec, Siliștea Snagovului: Pri-Sec) / Ciolpani: Pri-Sec / Corbeanca: Gr / Balotești: Pri-Sec / Buftea: Sec – Li / Voluntari / Brănești / Ciorogârla Pri-Sec / etc.
.. Diverse ONG-uri > contribuie în moduri diferite la educația copiilor – elevilor =>
Furnizori de Educație cu Oferte / Suite – COMPLEXE de educație: Grădinițe / Pre Școlari + Primary – Secondary (Gimnaziu) + Liceu =>
Grădinițe / PreȘcolari (suite de 2-4 activități pe durata a 2-4 ore / uneori și cu prânz și chiar somn pe rogojini = tatami, în cortul mare sau sub copaci):
Primary + Secondary / Gimnaziu (excursii de 4-6 ore cu suite de 3-5 activități):
Licee + Colegii (excursii de 6-8 ore, cu suite de 3 – 6 activități și timp liber):
CORPORATE (pentru grupuri de 8 – 800 de participanți, care parcurg 3 -12 activități în grupuri de 12 – 20 / au și 1 – 3 ore libere în programul de 6 – 12 ore / uneori, participanții decid la fata locului la ce activități se înscriu și în ce ordine / în 90% din ieșiri, au cel puțin un moment CSR de 20 – 90 minute). Frecvent se solicită activități pentru după-amiezele zilelor cu ședințe – training-uri + ceva program – în ultima zi. # La Snagov, de regulă vin echipe de de top management – VIP (8-25 participanți: naționali – regionali). Inclusiv Ambasade / echipele de organizare a evenimentelor complexe etc.
INTERMEDIARI: Agenții de Turism / Organizatori de Evenimente – MICE / diferite ONG-uri (solicită un pachet pentru întreg evenimentul – ori doar 1-4 elemente de completare la pachetul HoReCa):
FRIENDs = PRIETENi (suite de 1 – 4 activități și timp liber, pentru grupuri de 2 – 20 prieteni: aniversări / petrecerea burlăcițelor / activități inedite / vouchere cadou ) // aceștia nu prea fac poze … publice:
FAMILIES (suite de 1 – 3 activități și timp liber, de regulă în grupuri de 2-4 familii > 5-16 participanți) // aceștia nu prea fac poze … publice:
ENUMERĂRI: Portofoliu (selecție) parteneri – vizitatori – clienți:
Petreceri / Aniversări:
LTU
Travel House International
Wizrom Software
Diverse închirieri (locații, vaporașe)
GalaxSea Travel
SilverBulletFilm
2activePR
IARA EvenimenteCSR
Coca Cola (via McCann)
Billa > Carrefour
GalaxSea Travel
SilverBulletFilm
2activePR
IARA EvenimenteCSR
Coca Cola (via McCann
Training / Ședințe / Seminarii / Team-building:
Hilti
Brithis American Tabaco
Mr. Bricolage
OSIM
Bristol Myers Squibb
Mercury
Tchibo
Viroti
Agentia de Monitorizare a Presei
Orkla Foods Romania
Tempo Advertising
ICG Events
HEIDI
Gregory’s Romania
ND Logistics (Carrefour)
ND Frigo (Carrefour / Danone)
Activități Agrement / Relaxare:
Petrom
KANAL D
COMTEC
OSIM
Bristol Myers Squibb
No Bug Consulting
Accent Intermedia
Ogilvy
Reader’s Digest
GfK Romania
Circuite turistice:
CMB Travel
Paloma Tours
Associacao Juvemedia
IARA Evenimente
Tempo Advertising
ADV Comunication
Gutta
Romstal