Noutăți-Newsletter 2/2018

Noutăți-Newsletter (pt. furnizori) 2/2018 (+..)

> Zona turistică Snagov (fosta stațiune de interes național – actuală stațiune turistică de interes local! Și fără nicio strategie curentăare specificul destinațiilor turistice apropiate metropolelor: 
1) persoanele fizice se duc pentru:
    1a) o suita de atracții – activități și mănâncă (la 2-5 stele)
    1b) ceva petreceri private (deci seara – noaptea);
2) persoanele juridice (segmentul business) derulează evenimente la 35 km – pentru că dorește ceva diferit de mediu urban

*** Se omite segmentul Persoanelor Fizice (pt. turism de 1 zi – care ar putea reveni cu mesajul   “Snagov – destinația ta de weekend!“). Segment care de la 20.000 turiști/zi în 1933 a crescut la capacitatea de 34.000 în 1982 și coborât la sub 200/zi în 2018). Cum (vă) justificați venituri ratate de milioane de euro/sezon? * Merită rolul curent de “dormitor de lux”?

În orice destinație turistică, furnizorii au întâlniri periodice în care stabilesc obiective, nevoi, organizare, set de acțiuni comune (obiective, reguli, identitate, evenimente principale + oferte + pachete comune, > promovare,  parteneriate, poziția în raport cu autoritățile și diferite asociații,  etc.).

* Cât de (..) poți fi, să crezi că e mai bine – singur – în domeniul turismului (mai ales când ești într-o destinație turistică, cu specific sezonier, există mai multe segmente și a crescut și un renume negativ?)

??? => DRAFT 1.0 => 
Fundatia Snagov (si Snagov Tur SRL – www.snagov.ro) continua eforturile de prezentare / promovare: Oferta Turistica a Zonei Snagov

Noutati:
1) explorati Magazinul online cu Oferta Turistica a Zonei Snagov de la http://Turism.Snagov.ro
    Unde am dori sa:
    1) includem si o sectiune cu oferta HoReCa (exista unitati care nu vor / nu au nevoie / ori asa considera)
    2) am creat un set de 3 Pachete (aferent iesirilor de o zi > “Snagovul – Destinatia ta de Weekend!”
        Care (insa) nu includ si varianta pe parte de masa (si in pachete diferite: Basic / Standard / Memorabil). In care am putea include in 3 bugete stabilite, variante la majoritatea locatiilor din zona (doar sa se vrea si sa comunice detaliile). Noi propunem bugetele:
           Basic > 20 lei/persoana
           Standard > 35 lei/persoana
           Memorabil > peste 70 lei/persoana
      * Scop: am putea promova cu totii PROGRAMe + MASA in Zona Snagov si avea grupuri care intra la ore fixe (12:00 / 13:00 etc.) si cer acelasi lucru.
         Costurile de promovare ar fi comune. Siguranta turistilor (ca au ce sa faca si gasesc “de toate” pt. toate bugetele – de asemenea.

1) explorati www.snagov.ro

Acum dorim (din nou) un raspuns clar (atat pt. restul sezonului / sezonul urmator):
1) Re: TripAdvisor (unde am postat cateva atractii din zona si urmeaza sa mai postatm) > doriti sa colaboram pt. mai multe recomandari (reciproce)?
2) oferta HoReCa (sectiune speciala) > urmeaza sa includem si in:
2a)
2b)
2c) o harta turistica a zonei (macar digitala) / am mai facut una in 2005 cu tiraj de 5.000 buc din care am distribuit cu grija circa 4000 in 12 ani
3) avem Centrul de Informare Turistica => avem ceva pliante – fluturasi de prezentare a unor locatii HoReCa. Doriti sa le punem si pe ale dvs.?
4) Propunem 3 Pachete pentru cei care vin la Snagov:

5) ?
https://business.facebook.com/events/283556832149641/?active_tab=discussion



2) Oferta Turistica a Zonei Snagov (http://Turism.Snagov.ro) => urmeaza sa includem si oferta HoReCa (sectiune speciala)

+++
Re: Casa Vlahiia:
Recent (circa 2w) si in primavara am avut ceva discutii despre oportunitatea de a colabora.
Noi v-am spus clar ce putem face si ce nu (si in ce conditii).
Si nu am primit un raspuns (clar).



0Shares

Ajutați cu un comentariu / Leave a Reply: