Termeni și Condiții / Terms & Conditions: e-Commerce
1] Date de contact
Nume firma: SC SNAGOV TUR SRL
Date fiscale: 14041485, J23/545/2001
Adresa: Sos. Snagov nr. 78, Snagov, Ilfov, 077165, Romania
Tel: 0720 762468 – operațional (Telecom), 0722601830 – urgențe (Vodafone)
email: [email protected] (pt. detalii operaționale uzuale) * [email protected] (pt. conducere / sesizări / feedback / contracte / colaborări etc.)
Intervalul orar disponibil: 9:00-18:00
Timpul mediu de răspuns – email: 24 ore
Timpul mediu de răspuns – solicitare online: 24 ore
Link – Formular de contact online
2] Informatii despre plata prin card
2A. Descrierea metodei de plată:
> Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină
> Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
> Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
> Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
> Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în siguranță.
> Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
2B. Descriptorul tranzacției: Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele [SNAGOV]
3 Informații despre livrare
3A1) Serviciile turistice (livrate în Zona Snagov) nu necesită livrare (transport) – căci veniți dvs. la adresele (locațiile) comunicate – pentru acestea (ex: în descrierile ofertelor – mentionate și în facturi). Aveți și detalii re mijloace / variante de transport.
În cadrul procesului de rezervare (realizat de către client), alegeți ziua, intervalul orar și (uneori) opțiuni. Elemente care se regăsesc scrise în factura asociată plății (și deci în corespondența schimbată prin email).
3A2) Pentru a intra în posesia serviciilor cumpărate – la locația comunicată – este necesar să faceți dovada cu una sau mai multe dintre următoarele: email-ul de confirmare al rezervării / un act de identitate / un scurt mesaj retransmis de dvs. către noi (email ori sms or text prin WhatsUp la 0720762468)
3B) Produsele digitale (broșuri, acces la unele documente etc.) sunt excepții și accesul la acestea este asigurat imediat după plată (odată cu email de confirmare – transmis explicit)
3C) În mod excepțional (ex: Suveniruri, Vouchere – cadou de dat terților) – vor fi transmise prin FanCurier (în baza unor corespondente inițiale și ulterioare – detaliate).
Livrarea acestora se face (implicit) în maxim 5 zile lucrătoare având un cost (uzual) de 15-35 lei pentru volume de până la 15x15x15cm și cu greutăți de sub 1 kg. Există și posibilitatea (la cerere) să vă comunicăm devizul primit de la Fan Curier.
Politica de retur: În termen de maxim 15 zile de la recepție ne anunțați în prealabil prin email (cu motivul returnării și poze – dacă sunt neconformități) returnați produsul în termen de maxim 30 de zile de la recepție. Odată primit de noi, reconsiderăm ce s-a întâmplat și motivele returnării și dacă este totul ok (ex: produsul este intact etc.) vă returnăm prețul plătit in termen de maxim 15 zile
4] Informații despre politica de anulare și rambursare
Vă recomandăm să urmăriți prognoza meteo și să considerați că odată făcută plată pentru o rezervare (zi/interval orar) – aceasta (mai degrabă) este:
a) nerambursabilă cu mai puțin de 4 zile (față de data rezervată)
b) rambursabilă 50% – între 6 și 4 zile – înainte de data rezervată
c) rambursabilă 75% – între 9 și 6 zile – înainte de data rezervată
d) rambursabilă 100% – cu 10 zile – înainte de data rezervată
* Grupurile cu contracte – au regim si clauze – aparte
** Pentru comenzile plătite cu cardul, sumele returnate vor fi – în același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Dacă totuși ne anunțați cu 4 zile în avans (cu o justificare rezonabilă), vă trimitem (prin email) un voucher – cadou în valoare de maxim 10% (și transmisibil) pe care îl puteți folosi în următoarele 30 de zile, la achiziționarea altor oferte.
Justificări:
1) pregătirile pentru weekend-uri aferente înseamnă optimizarea alocarii personalului, refuzarea unor/ altor solicitări, decizii care nu se mai pot schimba cu prea puțin timp înainte de weekend, stocuri alocate etc.
2) vremea este principalul factor care crează fluctuații activităților ofertate. Recomandare: analizați în prealabil prognozele meteo. Întreaga ofertă propusă este (implicit) prevăzut a se putea desfășura în aer liber. Avem un set de spații acoperite – însă acestea sunt alocate (implicit) unor ateliere, refreshment, copiii, alte excepții. Deci nu avem capacitate pentru a adăposti (de ploaie: scurtă furtună de vară) – majoritatea fluxului de turiști.
4A. Anularea tranzacției
Este posibilă, cu un timp minim precizat în descrierea fiecărei oferte – înaintea rezervării deja făcute. Trebuie sa transmiteți un email la [email protected] a cărei dată/oră este relevantă.
* Mențiune: după anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului după 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
4B. Rambursarea / restituirea tranzacției
– În cazul comenzilor livrate / serviciilor onorate, rambursarea
comenzii este posibilă, dacă beneficiarul solicită explicit (prin email transmis la [email protected] , însoțit de o descriere detaliată a așteptărilor, situației constatate, a rezultatelor – consecințelor finale, preferabil însoțite de ceva poze – film – audio – martori.
Noi ne propunem să folosim astfel de feedback pentru îmbunătățirea serviciilor (și pregătirea suplimentară a personalului). Mai ales ca ofertele noastre reprezintă premiere (și deci multe proceduri interne și instructaje – vor mai necesita multe îmbunătățiri).
5] CERINȚE + RECOMANDĂRI – Preferințe – Particularități – (față de uzualii “Termeni și Condiții”):
51) faceți rezervări – cât mai din timp. Căci capacitățile sunt limitate. Unele oferte necesită formarea unor grupe minime (ex: ture cu caiacele pe Neajlov / ture foto – BirdWatching, ture prin natură pentru monitorizare specii etc.)
52) prioritățile în livrarea serviciilor (în cazuri de suprapuneri / capacități limitate etc.) este următoarea:
52a) grupurile organizate (cu rezervări în acea zi și plăți făcute și confirmate). În cazul întârzierii acestora – doar cu informarea și reconfirmarea de către management
52b) cei care au rezervări și plăți online confirmate;
52c) cei care ajung în locație, se hotărăsc și fac plăți în acel moment (și mai ales, cu numerar)
53) preferăm plățile online față de plați în locație (deci mai acceptăm dar nu preferăm plăți cu numerar, la care de regulă – dăm pe loc – bilete)
54) Există Regulamente ale locației, pentru unele tipuri de activități ori alte cerințe mai specifice (declarații și angajamente – pe proprie răspundere).
54a) Există activități (ex: sport – caiace, biciclete, ture cu program strict etc.) la care participanții trebuie să aibă capacitate fizică și psihică normală și deci la care nu este posibil a include persoane cu handicap ori comportamente atipice (inclusiv via substanțe consumate etc.). Astfel, ne rezervăm dreptul ca la începerea prestării serviciului să re-verificăm și să decidem (ex: pentru criterii de siguranță, greutate maximă, echipare personală adecvată, comportamente incompatibile ori pentru eliminarea unor dispute în grupuri etc.) să decidem dacă unele persoane nu vor primi serviciul plătit (acestea vor primi banii plătiți cât mai curând, online, cel târziu în cursul zilei de luni, săptămâna următoare)
În special pentru ofertele care presupun implicare fizică/psihică (interdependențe în echipe – grupuri) > Vă solicităm să luați în considerate orice potențiale limitări (fizice, psihice) pe care vi le cunoașteți și să ne consultați în prealabil.
Să ne anunțați (de la început) despre orice aspecte precum: handicap fizic (ex: supra-ponderali etc.), limitări psihice (AHDH, bipolaritate, alergii, fobii etc.)
54b) serviciile oferite sunt însoțite de reguli și cerințe ale furnizorilor și partenerilor (ghizilor / animatorilor) din teren (locații). Dacă acestea nu sunt afișate (de exemplu – în locații – în zona de intrare) – întrebați despre ele. Este posibil să fie și numai un A4 laminat (ex: pe vaporaș – caiace etc. / la unele ateliere) și/sau cu detalii prezentate detaliat prin QR cod de acces
55) Ne rezervăm dreptul de a ne selecta participanții/clientela. Ne vom exercita acest drept pe criterii care vizează:
55a) pe teren, animatorul la care ajungeți este împuternicit să re-evalueze și să decidă compatibilitatea participanților cu programul (activitățile) considerate.
Se rambursează cât mai repede plățile făcute – celor neacceptați de către animator.
Criteriile folosite de animator sunt multiple și nu va trebui să și le justifice (enumerare parțială: vârstă, înălțime, greutate, condiție fizică, dificultăți legate de comunicare ori stări psiho-motorii etc., interacțiuni și compatibilitate cu ceilalți participanți etc.). Exemplu concret: un însoțitor la tura cu caiacele (de 80 kg) poate aprecia (chiar și subiectiv) că nu e sigur pe el dacă are 4 supraponderali sau în alt caz 4 copii (cam agitați). Și decide în zona lui de confort (fezabilitate) – așa cum avem contract cu el (iar prin prezenta vă informam și pe dvs. – din timp)
Animatorul are responsabilitatea gestionării grupurilor pe durata activităților – cu eventuale derogări (limitate).
* De regulă – la majoritatea activităților (cu solicitări fizice, pe lac, la închirieri etc.) participanții mai trebuie să semneze și un Angajament de Cont Propriu (și de luare la cunoștiință + confirmare a recomandărilor primite etc.)
55b) siguranța participanților si a echipamentelor și a dotărilor utilizate;
5c) asigurarea unei atmosfere pozitive cu armonie și colaborare
5d) respectarea unui set mai larg de cerințe – prevederi legale, norme de conduită etc. – protecția mediului etc.
Mai multe detalii la: [email protected] / Tel: 0720 762468