Vânzări-Inițiere: Etape și Calități-cu simulări (S-BSS)€100+TVA/participant

Detalii:2 zile * Simulari * Ideal pentru 8-12 participanti *
Poate fi organizat in variantele:
OPEN (vizitati pagina Planificarea OPEN)
In-Company (va rugam sa ne contactati pentru personalizarea sesiunii de training).
Beneficii:

Participantii la S – BSS vor dezvolta abilitati in urmatoarele directii:
1) Prospectarea eficienta si pregatirea unei intalniri de afaceri;
2) Identificarea rapida a clientilor reali (factori de decizie) si directionarea informatiei adecvate spre canalele eficiente de comunicare
Inceperea eficienta a interactiunii, la momentul potrivit, prin implicarea clientului intr-o discutie despre nevoile acestuia
Formularea intrebarilor edificatoare referitoare la nevoile clientului si directionarea fluxului conversatiei, simultan cu pozitionarea in calitate de consultant, in relatia cu clientul
Strangerea informatiilor relevante si oferirea de solutii adecvate
Recunoasterea semnalelor intentiei de a cumpara si obtinerea acordului ferm al clientului de a intra in urmatoarea etapa a procesului de vanzare
Abilitatea de a informa cu tact asupra beneficiilor pe care le au cei care fac afaceri cu firma dumneavoastra
Capacitatea de a raspunde preocuparilor, obiectiilor si reactiilor clientului
Stabilirea relatiilor post-tranzactie si obtinerea de referinte

Principalele teme abordate:1) Etapele procesului de Vanzare
2) AIDA – in vanzari
3) Calitatile Vanzatorilor profesionisti
4) Folosirea eficienta a telefonului in Vanzari (inclusiv in cazul “cold calls”)
Programul de training include jocuri de rol si simulari video inregistrate
Cui se adresează:

S-BSS este recomandat in special pentru:
1) noii angajati in domeniul vanzarilor, care trebuie sa-si insuseasca rapid cunostinte adecvate
2) agenti de vanzari experimentati care trebuie sa-si modernizeze abilitatile si /sau sa-si ajusteze abordarile pentru a se integra intr-un standard profesionist, pe care il subinteleg /asteapta cei mai multi din clientii multinationali
3) orice angajat in domeniul de marketing care intra in contact direct cu clientii si /sau are nevoie sa stie mai multe despre procesul de vanzare

Referințe:

Exemple din Baza de Date – AICI (58 derulari ca programe dedicate), la care se adauga cca 10 derulari in varianta OPEN.
Suntem consultanti in management care fac si training. In aceasta calitate, de-a lungul timpului, am mai derulat si workshop-uri asociate acestei teme:
Sesiuni de 2 h – Workshop gratuit
La cerere, va putem transmite recomandari.

“Metode clare, concise, intrebari din partea cursantilor care si-au gasit raspunsul la toate nivelele de cunostinte”. Petrescu George Florin (APEMIN TUSNAD, “Tehnici de baza in vanzari”, 2006)
“Stilul este excelent si convingator si deja am observat diferente in comportamentul meu si am inceput sa aplic cele retinute in timpul cursului”. Anca Delia Iepure (CARPATAIR, “Vanzari Directe”, 2005)

Traineri:Constantin TURMAC

Descarcați prezentarea scurtă a programului (pdf). Programul este format din module (20-90min) (varianta OPEN – standard) și se poate personaliza funcție de nivelul, stadiul, motivatia participantilor și obiectivele managementului.

Poziționare și corelații cu alte programe de formare / dezvoltare (grafică).

Bibliografie parțială (+publică) – selecții de: Termeni / Articole / Testeimagini (album) / Filme (channel) / Exemple de: evaluări – KPI [Toate acestea, recomandăm să fie parcurse de participanți: înainte/ulterior derulării programului]

Planificări (propuse): 1) programe OPEN (standard) 2) Workshop-uri (circa 2h)

?

1Shares